marjoleinelise.reismee.nl

Even voorstellen

hoihoi,

Al een tijdje had ik in mijn hoofd dat ook ik toch echt een blog moest gaan aanmaken. Ik hoorde iedereen die ook een uitwisseling gaat doen er over praten en nu ik bezig ben met de laatste voorbereidingen ben ik dan ook eindelijk begonnen met een reisblog. Ik wil me daarom nu even voorstellen. Ik ben Marjolein, een 16 jarig meisje uit het westen van Nederland. Al zo'n drie jaar ben ik bezig met mijn uitwisseling (mijn ouders overhalen was hier een groot deel van) en over 23 dagen gaat het dan ook echt gebeuren. Op 29 juli om kwart over 6 in de ochtend verzameld New York groep 1 zich op schiphol. Natuurlijk gaan we niet vliegen met een groep die we helemaal niet kennen en dus hebben we besloten om op 16 juli met zijn alle een BBQ te doen. Na New York vlieg ik op 1 augustus door naar Californië. Ik zit samen met Sofia (mijn dp uit Italië) bij Ron en Cathy in huis in Cameron Park. Samen gaan we naar Ponderosa High School in Shingle Springs. Maar voor dat ik aan dit avontuur kan beginnen heb ik nog 3 weken om iedereen thuis te zien. Omdat school nu is afgelopen en ik nog even afscheid wil nemen geef ik donderdag de 9de een afscheidsfeestje. Natuurlijk zijn niet alle voorbereidingen even leuk. Vanmiddag moet ik bloed laten prikken en donderdagochtend is het mjin beurt om naar het consulaat te gaan (stiekem ben ik hier best zenuwachtig voor). Alles samengevat heb ik ontzettend veel zin in het volgende jaar en ben ik heel blij dat ik dit mee mag maken.

Groetjes,

Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!