marjoleinelise.reismee.nl

SF, Muir woods, lake tahoe en meer

Hoihoi,

daar ben ik weer met een nieuw verhaal. De afgelopen weken hebben we zo veel gedaan. Als eerste zijn we naar Lake Tahoe gegaan en hebben daar kennis gemaakt met Julia, een Duitse uitwisselingsstudent en haar gastouders. Ook haar begeleider van Ayusa was daar en die avond hebben we bij hem thuis geslapen in Nevada. De volgende dag hadden we ontbijt met dezelfde mensen en nog twee jongens uit spanje en Duitsland en hun gastvader. Daarna zijn we met Julia naar Virginia City gegaan. Dit is een oud westernstadje. De stad was gevuld met motoren vanwege een motorevenement in Reno wat redelijk dichtbij ligt. Dit was een erg leuk weekend. Het volgende weekend gingen we naar Muir Woods. Dit is een statepark met bomen van bijna 1000 jaar oud. Het zijn gigantische Red Oaks van ik denk wel 50 meter of hoger. We bleven die avond slapen in een hotel in een stadje dicht in de buurt van San Francisco en zijn de volgende dag daarheen gegaan. We hebben de Golden Gate Bridge eindelijk gezien. Ook hadden we pier 39 bezocht en hebben we alles rond het Cliffhouse bekeken. Vorige week ben ik door Jesse mee naar homecomming gevraagd en afgelopen weekend hebben Sofia en ik allebij een jurk gekocht voor homecomming. Met cheer zijn we bijna klaar met een nieuwe routine die we gaan opvoeren met homecoming. Ik ken nu bijna alle cheers en cheer mee langs de rand van het football veld wat erg leuk is om te doen elke vrijdagavond. Er is een tijdje terug een doos binnengekomen uit Nederland met kruidnootjes en Sofia was gek op ze, en zeker de truffel en karamel kruidnoten. Dit was erg grappig om te zien. Ik weet dat er nu nog duizend dingen zijn die ik vergeet maar ach. Volgende keer herrinner ik me vast meer.

Marjolein

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!