marjoleinelise.reismee.nl

Eerste 3 weekjes

Hoihoi,

Het is nu al drie weken geleden dat Sofia en ik bij ons gastgezin thuiskwamen. En zelfs school is al 2 weken bezig. We zijn de donderdag van tevoren naar de school gegaan om vakken te kiezen. Ik heb Chemistry A, Foods and nutrition, English 3, Advanced PE(wat eigenlijk gewoon gewichtheffen is zoals in een sportschool, je weet wel. Wat die bodybuilders doen), algebra 2 en US history. Ik heb elke klas 3x een normaal uur en 1x een blok uur van1:40. Naast dat zitten Sofia en ik allebei bij het tennisteam. Dit is erg leuk en super gezellig. We zijn vorige week ook nog naar een Giants game gegaan en ze hebben gewonnen????. Ik begin te wennen aan de warmte hier en het is deze week ietsje koeler wat echt heerlijk is. Het is deze week ongeveer 30 graden en dat is als je moet tennissen voor 2 uur lang 5 dagen in de week toch wel een verbetering van 37 graden vorige week. Ondanks het hete weer vind ik het geweldig hier. Iedereen is aardig en ik krijg bij elkaar opgeteld gewoon 14 uur sport per week. Dit is wel fijn aangezien ik garlicbread erg lekker schijn te vinden als we uiteten gaan????.
Marjolein

Reacties

Reacties

Sanne

Yes weer een verhaal!! Echt super leuk weer om te lezen??
Ik geef je gelijk met dat het deze week een stuk beter weer was dan daarvoor. 37 graden...POEH!!!

Duizenden xjes Sanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!