marjoleinelise.reismee.nl

laatste dagje

hoihoi,

Morgen is het dan eindelijk zo ver. Om kwart over 9 vertrek ons vliegtuig naar New York. Hier gaan we met een onzettend leuke en enthausiaste groep 2 geweldige dagen hebben. Op zaterdag 1 augustus vlieg ik door naar Sacramento waar ik dan eindelijk mijn gastzusje Sofia en m'n gastouders mag ontmoeten. Gister en vandaag waren dagen om nog de laatste spulletjes op orde te krijgen en te verzamelen. Vanmiddag hadden we eindelijk alle juiste papieren en spullen bij elkaar waarna mijn koffer definitief dicht kon. Vanavond nog een laatste avondje met mijn familie en beste vriendin. Lekker Nederlands eten en spelletjes spelen;). Dan is het eindelijk zo ver. Het grote avontuur kan beginnen!

Groetjes,

Marjolein

Reacties

Reacties

Monique

Veel plezier en leuk dat je een blog schrijft. Zal het zeker lezen.
Groetjes Monique

Monique

:)

Annette

Lieverd, nogmaals heel veel plezier en geniet! Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!